Hlavní stránka

Certifikovaný nátisk

Kalendář

Rady pro tvorbu

Výhody

Parametry

  • Zamyslete se nad tím, pro koho chcete kalendář vytvořit, zda osobní nebo firemní.
  • Jaký bude předpokládaný počet kusů.
  • Pokud budete chtít vydat firemní tématický kalendář a bude se jednat řádově o stovky, až tisíce kusů, máte vyhráno. Sníží se vám náklady na vytištění. 
    Grafické práce v tomto případě nebudou hrát podstatnou roli v celkových nákadech, doporučujeme svěřit grafické zpracování do rukou odborníků.
  • Jestli se bude jednat o jednotky kusů, vytvořte si kalendář sami. Profesionální grafické práce by byly v tomto případě nákladnější než samotný výtisk kalendáře.
  • Také si můžete vybrat z již vydaných kalendářů a nechat si je doplnit o vaše logo a kontaktní informace, případně slogan či heslo.

web slogan 25 let