• Katalogy

Adresa Čajkovského 1511, 738 01 Frýdek-Místek tel 558 437 147 • 558 637 285 mailtiskarnaklein@tiskarnaklein.czvelkoformat@tiskarnaklein.cz facebook

Katalog efektivně nabízí výrobky i služby a je jedním z nejužitečnějších reklamních nástrojů. Nápaditá grafika a kvalitní zpracování pomůžou najít cestu k zákazníkům.

Tiskárna Kleinwächter vám nabízí:

 • návrh optimální formy
 • grafický návrh
 • fotografie
 • kvalitní tisk
 • profesionální služby
 • poradenský servis
 • výhodné ceny

Katalog musí být čitelný a dobře strukturovaný

 • Grafika je tvořená tak, aby podpořila prezentaci výrobků. Je třeba si uvědomit, kdo je vaše cílová skupina, které je katalog určen. Je rozdíl, pokud necháte roznést katalog do schránek nebo je dáváte přímo klientům, kteří již potřebují podrobnější informaci o produktech.

 • Barevné podání - správně zvolenými barvami navodíte pozitivní náladu zákazníka. Některé firmy kladou důraz na zachování firemní kultury, aby si vás zákazník snáze zařadil. 

 • Krása je ukrytá v precizním zpracování - smysl pro detail neznamená, že katalog musí hýřit barvami. Je ale nutné pečlivě zpracovat jednotlivé, někdy i nudné detaily.

 • Kvalitní výtisk a provedení katalogu - celá předcházející práce nemá smysl, když se vše pokazí v tisku.Proto je důležité dobře zvolit tiskárnu, která katalogy umí vytisknout v profesionální kvalitě. Jedním z nejproblematičtějších míst je věrnost podání barev. Tiskárna Kleinwächter nabízí technologii certifikovaného nátisku a zajistí stejnou barevnost po celou dobu procesu zpracování vaší zakázky.

Technické parametry a požadavky pro tisk

tj. na co musíte brát ohled při grafickém zpracování katalogu:

 • Katalog je třeba tvořit v grafických programech (Adobe, Corel příp. Quark), pokud chcete dosáhnout  špičkové kvality a odpovídajícího barevného podání.

 • Obrázky musí odpovídat barevnému prostoru CMYK v rozlišení 300 DPI 1:1.

 • Černé texty pouze v černé barvě.

 • Sloučení průhledností.

 • Spad obsahu 3 – 5 mm.

 • Spad obalu podle typu vazby až 15 mm.

 • PDF vytvořeno dle standardu PDF/X-1A.

 • Informace o výhodnosti vašich produktů bude váš zákazník mít vždy po ruce.

 • Virtuální informace v prostředí webu nenahradí pocit, kdy zákazník vezme do ruky katalog a může v něm listovat, porovnat jednotlivé výrobky a přemýšlet v jiných souvislostech, než na webu.

 • V rámci katalogu intenzívně pracujete se svou značkou, jež je pro vaše zákazníky nosičem informací, aniž si to uvědomují.

 • Výrobou katalogu usnadníte práci svému obchodnímu týmu.

TOP